.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولویت مجلس در سال ۱۴۰۰
اختصاص اعتبار ویژه برای رزمندگان فاقد شغل
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از اختصاص بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان برای رزمندگان فاقد شغل و درآمد در کشور خبر داد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت های مجلس در سال ۱۴۰۰ گفت: برای بیش از ۵ میلیون رزمنده دوران دفاع مقدس که به نوعی تا الان صاحب شغل و درآمد از طرف دولت‌ نیستند اعتبار بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد تا بصورت حقوق ماهانه مستمری بگیری پرداخت شود.
 
بابایی کارنامی افزود: طبق این مصوبه برای هر کدام از رزمندگان فاقد درآمد حداقل دو میلیون تومان حقوق ماهانه مستمری بگیری توسط بنیاد شهید تحت عنوان سازمان رزمندگانی که زیرمجموعه بنیاد شهید اداره می شوند پرداخت خواهد شد.
 
او همچنین از طرح ساماندهی کارکنان شهرداری‌های کل کشور در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در حال رایزنی هستیم تا طرح هشت ماده ای ساماندهی کارکنان شهرداریهای کل کشور را یکبار برای همیشه با همکاری سازمان شهرداریها و دهیاریهای وزارت کشور و سازمان امور اداری و استخدامی کشور به سرانجام برسانیم.
 
بابایی افزود: پس از اجرای این طرح به دنبال سازماندهی نیروها و کارکنان دولتی و نهادهای غیر دولتی هستند خواهیم بود.
 
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه به بحث ساماندهی سواحل استان مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به پتانسیل بالای اقتصادی این بخش از دولت خواستیم تا لایحه ای به مجلس ارائه دهد و در صورت عملیاتی شدن آن بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه بطور مستقیم در حوزه و ساختار اقتصادی مازندران تزریق می شود.
 
بابایی همچنین از اختصاص ردیف بودجه هزار میلیارد تومانی برای ساماندهی پسماند در استان های شمالی در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: با تکمیل نیروگاه های زباله سوز نوشهر و ساری تا پایان سال ۱۴۰۰ در استان مازندران و در نتیجه در سال ۱۴۰۱ برای همیشه بحث مدیریت پسماند پایان می یابد.
 
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: برای اولین بار بعد از انقلاب تقریبا بیش از ۵ هزار نفر از صیادان استان در قالب بودجه ۱۴۰۰ مشمول بیمه حمایتی دولت شدند.
 
بابایی افزود: این طرح امسال به طور قید اساسی و زیرساختی در بودجه آورده و تأمین اعتبار آن نیز شده است./ خبرگزاری صداو سیما


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.